Kolejne wdrożenia
W ostatnich miesiącach sporo czasu poświęcaliśmy na dopracowanie lub jak kto inny woli doszlifowanie elementów wszystkich narzędzi które wchodzą w skład naszej platformy medialnej CentrumPrasowe.pl . Niedawno informowaliśmy o dopracowaniu newslettera oraz chęci dalszej jego rozbudowy. Teraz mamy zaszczyt poinformować że zakończyliśmy pierwszy etap wdrożenia nowych rozwiązań w statystykach artykułów.
Statystyki dodawanych treści
Aby ułatwić mierzenie skuteczności dotarcia do odbiorców, dopracowaliśmy statystyki które dotyczą zamieszczanych artykułów. Każda treść która zostanie dodana na portalu CentrumPRasowe.pl jest monitorowana pod kontem odwiedzin a wszelkie dane są zapisywane do bazy. Następnie wyniki są sumowane i podawane w ogólnych statystykach. Dane wyświetlane na wykresie pokazują ilość unikalnych odwiedzin oraz ilość powtórzonych odwiedzin. Liczba powtórzonych odwiedzin odzwierciedla zainteresowanie treścią artykułu prasowego. Jeśli ktoś drugi raz wchodzi na ten sam artykuł to oznacza że jest bardzo zainteresowany treścią.
Wdrożenie ma na celu poprawę mierzenia efektu osiągniętego z zabiegów marketingowych dotyczących dystrybucji treści prasowej. Firmy z całej Polski mogą zamieszczać informacje prasowe na łamach naszego serwisu prasowego i mogą mieć pewność że dziennikarze największych Polskich tytułów prasowych znajdą tu ich wpisy.
Tymczasem wracamy do pracy nad kolejnymi wdrożeniami. Nasze laboratorium które współpracuje z Ads-Center.NET cały czas pracuje nad nowymi elementami naszego portalu. Przypominamy że jako pierwsi weszliśmy do internetu z taką formą portalu informacyjnego i jako pierwsi udostępniliśmy na rynku PR podstawowe usługi całkowicie za darmo. Wraz z powstaniem naszego portalu, pod znakiem zapytania stanęły płatne usługi wielu agenci PR które opierały się na dystrybucji treści prasowych.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET