NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

WYSZUKAJ

Pozytywny wizerunek w czasach COViD-19

2020-04-27 10:42:00

Czas pandemii SARS-CoV-2

Pandemia SARS-CoV-2, która ogarnęła swoim zasięgiem całą naszą planetę doprowadziła do zmian w organizacji pracy z biurowej w której pracuje większość pracowników do stacjonarnej przed komputerem we własnym mieszkaniu. Z powodu nałożonych ograniczeń wolności praw człowieka w kwestii swobodnego przemieszczania się w celu powstrzymania roznoszenia Koronawirusa i choroby którą wywołuje czyli COViD-19, musieliśmy diametralnie zmienić swoje przyzwyczajenia z ciągłego ruchu do trybu osiadłego. Obostrzenia zostały usankcjonowane przez wysokie kary za przemieszczanie się bez wyraźnego celu co doprowadziło do masowej rezygnacji z podróżowania oraz wywarło wpływ na konsumpcję paliw oraz innych dóbr materialnych, których do tej pory konsumowaliśmy bez ograniczeń. Wszystkie te zmiany spowodowały zepchnięcie działania z bezpośredniego do wirtualnego. Teraz większość spraw nauczyliśmy się i to w krótkim czasie wykonywać za pomocą internetu. Co ciekawe internet towarzyszy nam już od ponad 20 lat jako medium w którym możemy dokonywać zakupów oraz załatwiać swoje sprawy urzędowe. Jednak dopiero wybuch ogólnoświatowej pandemii spowodował że naprawdę przekonaliśmy się do przeniesienia większości działań do sieci.

 

Pozytywy wizerunek firmy w internecie

Pozostawanie we własnych murach i ścianach wygenerowało masę wolnego czasu który ludzie poświęcają na przeglądanie internetu. Proces zakupowy przez sieć nie jest już tak szybki jak dawniej. Teraz przy dodatkowym czasie którego nie pożytkujemy na przemieszczanie się między galeriami i punktami usługowymi, ludzie wykorzystują na badanie opinii o danym sklepie czy firmie. Warto więc zadbać o dostarczanie pozytywnych informacji z własnej działalności w celu dotarcia do większej ilości kontrahentów i zniwelowania skutków działalności tak zwanych „trolli internetowych”, których wypowiedzi zazwyczaj są ukierunkowane na budowanie negatywnych opinii. Z badań które przeprowadziliśmy na platformach internetowych oraz za pomocą ankiet, wynika jasno że duża liczba osób poprzez uwięzienie we własnych mieszkaniach z powodu narodowej kwarantanny postanowiła wylać swój gniew na forach oraz opiniach różnych firm które dawniej zachowywały się niezbyt rzetelnie. To ogromna ilość tekstów z negatywnymi opiniami często bez uzasadnienia. Dało się wręcz zauważyć że część tak zwanego „hejtu” została wygenerowana poprzez już istniejące negatywne informacje i opinie. Na niektórych FannPages można zauważyć wypowiedzi osób postronnych które postanowiły dorzucić swoją negatywną opinię opierając się tylko na innych negatywnych wpisach w internecie.

 

Prostym sposobem walki z takimi zachowaniami jest wyprzedzenie osób negatywnie wylewających swoje żale, budując własny pozytywny wizerunek swojego przedsiębiorstwa. Tutaj można wykorzystać ugruntowaną pozycję serwisu CentrumPRasowe.pl oraz narzędzia jakie dostarcza. Zachęcamy do przyłączenia się do naszej społeczności oraz wykorzystania wirtualnych biur prasowych w celu budowy pozytywnego wizerunku wokół własnej firmy.

 

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: