Budowa artykułu
Podstawą każdego przekazu jest artykuł. Aby był czytelny należy zachować pewien szyk pisanych słów. Chodzi o to aby nie budować zwartych bloków tekstu. Całość artykułu powinna być podzielona na akapity tematyczne. W każdym akapicie należy skupić się na jednym z aspektów danej informacji. Jeśli w treści chcesz zwrócić uwagę na któryś fragment, wytłuść go za pomocą edytora graficznego lub za pomocą znaczników HTML. Artykuł powinien zawierać powyżej tysiąca znaków. Mile widziane nawet dwa i pół tysiąca. Jeśli uda nam się tak rozpisać to uzyskamy bardzo dobre oceny dla naszej treści w wyszukiwarkach.
Odpowiednie podlinkowanie
Jeśli już tworzysz unikalny artykuł prasowy zbudowany z około dwóch tysięcy znaków, to chcemy wykorzystać jego moc jak najlepiej. Dlatego należy wyprowadzić z artykułu link do naszej strony. Najlepiej do tej która kontynuuje temat artykułu prasowego. Staraj się wyprowadzać maksymalnie dwa linki z jednego artykułu. Szanuj swoją pracę. Przesadzając z linkami zmniejszasz wartość jaką przekazujesz stronie do której link prowadzi.
Unikalny przekaz
Tworząc nowy artykuł pamiętaj aby tworzyć go w unikalny sposób. Napisz wszystko od zera, nie powielaj tego co masz na stronie firmowej. Możesz użyć tych informacji ale rozszerz, napisz o przyszłych planach lub o korzyściach dla otoczenia które płyną z nowości w firmie.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET