Świat wiadomości firmowych
Jest faktem że przed powstanie CentrumPrasowe.pl, firmy miały do czynienia tylko z pseudo pomocą dotarcia swoich informacji medialnych do przedstawicieli dzienników, tygodników i wiadomości. Większość firm oferuje jedynie powielanie dostarczonych przez firmy wiadomości na kolejne portale ogłoszeniowe. Niestety takie działanie jest szkodliwe dla firm które wybierają taką metodę promocji. W momencie gdy kilka portali o różnych adresach IP oraz nazwach domen, kolportuje tą samą treść w niezmienionej formie, wyszukiwarki mogą uznać że jest to próba spamowania ich wyników oraz próba wpływania na kolejność konkretnej strony w wynikach rankingu wyszukiwania. Prowadzi to do zmniejszenia wartości publikowanej treści oraz do przypięcia łatki do artykułu jako duble content. Kolejnym problemem są linki wychodzące z tych artykułów i prowadzące do strony przedsiębiorstwa które opublikowało taką treść. Podsumowując takie działanie jest szkodliwe dla firmy wydającej artykuł, który z założenia miał działać na korzyść przedsiębiorstwa, dodatkowo tracimy wartość treści poprzez duble content oraz obniżamy pozycję własnej strony firmowej w wynikach wyszukiwania. Najgorsze w tym wszystkim jest to że płacimy za podkopywanie wiarygodności firmy oraz wspieramy ludzi którzy żerują na niewiedzy działów promocji.
CentrumPRasowe.pl i BiuroPrasowe.pl
Stale obserwujemy naszą bezpośrednią konkurencję i staramy się trzymać rękę na przysłowiowym pulsie. Niedługo po uruchomieniu naszego nowoczesnego portalu pod adresem CentrumPRasowe.pl , właściciele strony o podobnej nazwie postanowili przebudować swoją witrynę. Czekaliśmy na nowości które zrewolucjonizują rynek usług którymi się zajmujemy jednak po uruchomieniu nowego portalu i przyjrzeniu się jego nowej funkcjonalności strasznie się zasmuciliśmy. Strona konkurencji przeszła lekką przebudowę graficzną i dodano dwie nowe usługi, które w opisie sugerują ze jest to innowacyjność na rynku. Z przykrością stwierdzamy że te niby nowości są dostępne od 2013 roku na naszym portalu a odświeżenie strony konkurencji nastąpiło w kwietniu 2015 roku. Nasza firma doskonale zdaje sobie sprawę z inwigilacji i stałej obserwacji konkurencji wobec naszego wortalu, dlatego nie komunikujemy nowości które chcemy wprowadzić a jedynie informujemy o tych elementach które zostały już wprowadzone. Jest to zabezpieczenie przed wykorzystaniem naszych pomysłów w konstrukcji innych firm z tego samego sektora. Dlatego też w oczekiwaniu na nową wersję strony konkurencji nawet nie informowaliśmy o wprowadzanych zmianach.
Nowości w BiuroPrasowe.pl
Najnowsze zmiany które zostały wprowadzone na stronie naszej bezpośredniej konkurencji to możliwość utworzenia adresu e-mail w domenie biuroprasowe.pl oraz utworzenie subdomeny w tym samym obszarze. Co do e-maila, nasza firma nie ma zamiaru wprowadzać takiej innowacji, gdyż uważamy że adres rzecznika prasowego konkretnej firmy powinien korespondować z domeną firmową dla której to pracuje dany rzecznik. Wprowadzenie adresu e-mail jako usługi jest całkowicie zbędne dla istnienia naszego portalu.
Za to budowanie subdomen w obszarze domeny głównej portalu jest dostępna na naszej stronie od początku istnienia naszej strony CentrumPRasowe.pl . Tworzenie subdomen w celu odfiltrowania z głównego wątku wiadomości poszczególnych firm i umożliwienie łatwego śledzenia dla dziennikarzy poszczególnych wpisów. Usługa ta u konkurencji jest prawdopodobnie płatna, wymaga również osobnego zgłoszenia, u nas w CentrumPRasowe.pl jest to standardowe rozwiązanie dostępne całkowicie za darmo i bez dodatkowego procesu rejestracji.
Co przemawia również za CentrumPRasowe.pl ?
Portal CentrumPRasowe.pl jest zbudowany na innowacyjnym rozwiązaniu stworzonym przez naszego najlepszego programistę. Cały proces projektowania i budowania usługi jest oparty na wieloletnich doświadczeniach w tworzeniu stron internetowych. Najważniejszą przewagą nad konkurencją jest bez kosztowe przystąpienie do naszego portalu i natychmiastowe tworzenie własnego wirtualnego biura prasowego bez ingerencji osób trzecich. Podczas projektowania witryny przykładaliśmy najwyższe znaczenie dla optymalizacji kodu naszej witryny pod wyszukiwarki internetowe. Owoce naszej pracy widać bezpośrednio w największych wyszukiwarkach naszej planety. Tworząc u nas swoje biuro prasowe, możesz również zająć wysokie pozycje i zyskać na widoczności. Nasz portal CentrumPRasowe.pl jest też skomunikowany z dziennikarzami większości redakcji które wydają na terenie naszego pięknego kraju. Dzięki tak sprzężonym działaniom masz większe szanse na zaistnienie w mediach ze swoim przedsiębiorstwem. Wykorzystaj tą sytuację zanim zrobi to konkurencja.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET