NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

WYSZUKAJ

WBP odpowiedzią na wysokie koszty public relations

2019-04-02 22:47:00

Public Relations w Polsce

Ta dziedzina nadal jest niedoceniane przez Polskich przedsiębiorców. Nawet spółki które są notowane na GPW i mają obowiązek informacyjny, często tylko publikują z przymusu ustawowego a nie dla celów jakim jest public relations. Dla polskich instytucji oraz firm public relations sprowadza się do czasowych publikacji prasowych. W segmencie spółek kapitałowych z giełdy papierów wartościowych jest to ustawowy wymóg informacyjny. Mniejsze spółki nadal nie zauważają potrzeby budowania wizerunku wokół firmy ani tym bardziej kreowania swojego wizerunku w otoczeniu.

 

W Polsce za pomocą naszego portalu najwięcej publikują Credit Bank oraz właściciel saloników Kolporter. Po za tym gronem trudno szukać ciekawszych przykładów wykorzystywania public relations do promocji własnej marki czy też kreowania wizerunku. Nadal skupiamy się na podstawowych formach reklamy całkowicie odstawiając na boczny tor tak zwane nowości i innowacje. Jednak public relations tylko w Polsce jest nadal nowością. W większości tak zwanych rozwiniętych krajów jest to jedna z podstawowych form reklamy szczególnie za pomocą internetu.

 

Drogie usługi studzą zapał przedsiębiorców

Z naszych obserwacji rynku wynika iż to nie jest do końca niechęć przedsiębiorców tylko bardziej wysoki próg wejścia. Wiadomo że jeśli większość traktuje dany pomysł z dystansem to rodzi się takie poczucie że nic się nie stanie jak odłożymy ten temat na później. Czas mija, niektóre firmy i instytucje w tym czasie budują swój wizerunek w sieci, pozyskują tym samym wyedukowanych klientów którzy wcześniej przeczytali kilka artykułów wcześniej zamieszczonych przez rzecznika prasowego firmy w internecie. Gdyby to działanie zostało pominięte, ten i wielu innych potencjalnych kupujących mógłby trafić do innego oferenta. Tymczasem, Polskie firmy które świadczą usługi z dziedziny PR, drogo się wyceniają a to stanowi sporą barierę dla mniejszych przedsiębiorstw.

 

CentrumPrasowe.pl nadchodzi z pomocą

Nasz portal został tak zaprojektowany i zbudowany aby był uniwersalnym narzędziem. Dzięki szerokiej ofercie skierowanej do przedsiębiorstw z wielu branży oraz firm zajmujących się działem public relations, nasze koszty są niskie. Dzięki temu możemy obniżyć cenę usługi dla mniejszych przedsiębiorców co otwiera drogę dla tych którzy do tej pory się wstrzymywali. Niskie ceny abonamentów wcale nie świadczą o niskiej jakości. Wręcz przeciwnie. Wychodząc naprzeciw chętnym aby budować swój wizerunek w sieci obniżyliśmy ceny a tym samym docieramy do większej liczby przedsiębiorców co przy usługach typu SaaS powoduje wzrost przychodów z powodu większej liczby użytkowników. Pokarz nasz portal swoim znajomym, jeśli w ten sposób zyskamy więcej kontrahentów to z pewnością dalej będziemy obniżać ceny usług.

 

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: