NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Powstanie serwisu CentrumPrasowe.pl

Paź
2013

 

CentrumPrasowe.pl to efekt długiego badania problemu dotarcia do dziennikarzy oraz tworzenia pozytywnego wizerunku wokół własnej firmy. Można powiedzieć że od 2009 roku widziałem problem w dotarciu z swoimi informacjami prasowymi do dziennikarzy oraz różnego rodzaju mediów. Gazety oraz telewizja zazwyczaj interesują się tylko czymś bardzo wyjątkowym lub tym co może wygenerować w krótkim czasie spore zyski. W tym wszystkim zapomina się o pozostałych uczestników rynku którzy również chcą zarobić. Im wszystkim pozostaje płatna reklama w różnego rodzaju mediach w zależności od profilu działalności oraz zasobności portfela. Tymczasem każde przedsiębiorstwo zasługuje na równy dostęp do szerszej publiczności oraz dziennikarzy.

 

W drodze długich badań oraz rozmów z przedstawicielami różnych branży udało się zebrać cały szereg problemów do rozwiązania. Zaś z drugiej strony gdy udało się porozmawiać z dziennikarzami okazało się że i ta strona ma swoje problemy, choćby takie że firm jest kilka milionów a dzienników oraz dziennikarzy znacznie mniej. To oznacza że nie każdy może zaistnieć w tym samym czasie i nie do wszystkich dotrą dziennikarze.

 

Aby wyrównać szanse, obniżyć koszty oraz unormować tą gałąź marketingu postanowiłem zaprojektować w oparciu o zebrane informacje serwis informacyjny do którego firmy i instytucje będą mogły dodawać swoje wiadomości prasowe a dziennikarze w prosty sposób poznawać historię oraz rozwój firmy. W ten oto sposób powstał serwis informacyjny pod domeną CentrumPrasowe.pl

 

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: