CentrumPrasowe.pl to efekt długiego badania problemu dotarcia do dziennikarzy oraz tworzenia pozytywnego wizerunku wokół własnej firmy. Można powiedzieć że od 2009 roku widziałem problem w dotarciu z swoimi informacjami prasowymi do dziennikarzy oraz różnego rodzaju mediów. Gazety oraz telewizja zazwyczaj interesują się tylko czymś bardzo wyjątkowym lub tym co może wygenerować w krótkim czasie spore zyski. W tym wszystkim zapomina się o pozostałych uczestników rynku którzy również chcą zarobić. Im wszystkim pozostaje płatna reklama w różnego rodzaju mediach w zależności od profilu działalności oraz zasobności portfela. Tymczasem każde przedsiębiorstwo zasługuje na równy dostęp do szerszej publiczności oraz dziennikarzy.
W drodze długich badań oraz rozmów z przedstawicielami różnych branży udało się zebrać cały szereg problemów do rozwiązania. Zaś z drugiej strony gdy udało się porozmawiać z dziennikarzami okazało się że i ta strona ma swoje problemy, choćby takie że firm jest kilka milionów a dzienników oraz dziennikarzy znacznie mniej. To oznacza że nie każdy może zaistnieć w tym samym czasie i nie do wszystkich dotrą dziennikarze.
Aby wyrównać szanse, obniżyć koszty oraz unormować tą gałąź marketingu postanowiłem zaprojektować w oparciu o zebrane informacje serwis informacyjny do którego firmy i instytucje będą mogły dodawać swoje wiadomości prasowe a dziennikarze w prosty sposób poznawać historię oraz rozwój firmy. W ten oto sposób powstał serwis informacyjny pod domeną CentrumPrasowe.pl
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET