NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Kalendarz

Linia czasu
Oferta dla Start-up oraz mikro firm

Oferta dla Start-up oraz mikro firm

Budując Centrum Prasowe mieliśmy na względzie pomaganie startującym firmom w kontaktach z dziennikarzami, w tym celu udostępniliśmy możliwość zakładania wirtualnych biur prasowych na naszym portalu. Dobrze pamiętamy jak to jest na samym początku. Czasem mimo że mamy innowacyjny produkt to i tak pozostajemy niewidoczni gdyż konkurencja która handluje podobnym lecz starszym produktem jest bardziej rozpoznawalna, przez co zabiera cały rynek. My też przechodziliśmy przez ten etap i dlatego stworzyliśmy Centrum Prasowe. Ten portal to narzędzie dla Polskich firm które ma za zadanie stanowić połączenie tak jakby most między mediami a firmami który wyrównuje szanse w dostępie do dziennikarzy. Już nie trzeba zapraszać dziennikarzy na kosztowne konferencje prasowe z prezentami aby zapewnić wysoką frekwencję. Dziś każdy wycenia swój czas. Dlatego lepiej i sprawniej jest posłużyć się internetem i prowadzić wirtualne biuro prasowe które ułatwi nam kontakty z przedstawicielami mediów.

Centrum Prasowe to miejsce gdzie Start-up-y oraz mikro firmy mogą całkowicie za darmo założyć oraz prowadzić swoje biuro prasowe. My jako administracja CentrumPRasowe.pl dostarczamy oprogramowanie dzięki któremu każda firma może założyć swój indywidualny profil pod unikalną subdomeną i zamieszczać tam informacje prasowe które są związane z prowadzoną działalnością. To tak zwane wirtualne biuro prasowe.

Tworząc oraz umieszczając informacje związane z rozwojem przedsiębiorstwa na Centrum Prasowym pod unikalną subdomeną, uzyskujesz historię postępów w przedziale czasowym. W późniejszym etapie rozwoju firmy taka historia jest przydatna do tworzenia szerszych spersonalizowanych artykułów z możliwością odwołania się do źródła na CentrumPrasowe.pl . To dodatkowo pomoże dziennikarzom w tworzeniu ciekawych artykułów o firmie.

Każda stworzona oraz dodana informacja do profilu danej firmy jest widoczna również na głównej stronie w sortowaniu według czasu dodania oraz w kalendarzu wydarzeń pod konkretną datą. To pozwala na łatwe dotarcie do zamieszczonych w ramach portalu Centrum Prasowe informacji medialnych. Mimo że prowadzisz Start-up lub mikro firmę i tak zostaniesz zauważony. Dziennikarze podczas przeglądania portalu widzą wszystkie informacje prasowe z danego dnia. To gwarantuje że zobaczą również Twoje informacje prasowe.

Konto dla Start-up-ów oraz mikro firm posiada podstawowe funkcje takie jak możliwość bez limitowego dodawania artykułów do własnego profilu w wymiarze miesięcznym oraz rocznym. To oznacza że możesz dodawać dowolną ilość artykułów każdego dnia bez pamiętania o limitach.

W podstawowym koncie można prowadzić tylko jedno konto związane na stałe z jedną subdomeną. To oznacza że jeśli prowadzisz dwie mikro firmy musisz zarejestrować dwa osobne konta podstawowe.

Liczba trzech użytkowników (trzy osobne loginy i hasła) powinna okazać się wystarczająca dla Strart-up-ów oraz mikro firm. Limit użytkowników działa następująco, w początkowym stadium firmy, prawdopodobnie obsługę konta będzie prowadził właściciel. Ale wraz z rozwojem może do tego zatrudnić pracownika lub firmę zewnętrzną. W takim wypadku nie musi udostępniać swojego loginu i hasła do Centrum Prasowego. Wystarczy że przydzieli dostęp i ustali nowy login i hasło dla kolejnego użytkownika. Takich użytkowników na podstawowym koncie może być aż trzech. Ta funkcja również zapewnia bezpieczeństwo w przypadku zerwania umowy z osobą lub firmą prowadzącą nasze konto na Centrum Prasowe, wystarczy odebrać dostęp kasując login i hasło użytkownika.

Podstawowe konto które jest dedykowane dla Start-up-ów oraz mikro firm w Centrum Prasowe, zostało pozbawione następujących funkcji : darmowe wyróżnianie wpisów, logo w dziale zaufali nam, dostęp do listy subskrybentów oraz brak możliwości skorzystania z rabatów naszych partnerów.

Podstawowe konto oferuje również automatyczne wysyłanie wiadomości (powiadomień) do osób z listy subskrybentów. Powiadomienie zawiera link oraz tytuł nowo dodanego artykułu do danego biura prasowego na naszym portalu. Dzięki takiemu rozwiązaniu, każda osoba zapisana do newslettera danej firmy zostanie natychmiast powiadomiona e-mailem o dodaniu nowego artykułu na wirtualnym biurze prasowym firmy. Dziś telefony komórkowe obsługują również pocztę elektroniczną co sprawi że osoba obserwująca postępy firmy zostanie o tym poinformowana niemal natychmiast.

Aby zmierzyć zainteresowanie naszymi artykułami możemy obserwować statystyki odwiedzin poszczególnych informacji. Służy do tego osobna zakładka przypisana do każdego artykułu osobno. To pozwala w łatwy sposób przeglądać wszystkie statystyki dla poszczególnych informacji prasowych.



Aby założyć darmowe konto podstawowe dedykowane dla Start-up-ów oraz mikro firm, wystarczy skorzystać z podstawowej zakładki rejestracja. Serwis jest tak ustawiony że każde nowe wirtualne biuro prasowe jest darmowe. Dopiero po przejściu do zakładki Abonamenty można zmienić formę swojego konta i zwiększyć jego możliwości.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: